Startpagina
Onze adviseurs kunt u bereiken op:
020 504 8716
ma – vr, 9 tot 17 uur
Reismedia is uitgever van websites, e-zines en magazines in de (zaken)reisindustrie. Naast diverse websites, waaronder Luchtvaartnieuws.nl, Zakenreisnieuws.nl, Tripnieuws.nl en Reisbizz.nl, geeft Reismedia voor de titels Luchtvaartnieuws, Tripnieuws en Reisbizz aparte magazines uit. Ook worden magazines voor derden in de reisindustrie gemaakt.
Reismedia organiseert ook events voor werkzoekenden en de zakenreisindustrie waaronder de verkiezing van 'Corporate Travel Professional of the Year', 'Business Airlines of the year' en 'Travel Management Company of the Year'.

Punten sparen met American Express

Rob Somsen maakt al jaren gebruik van diverse American Express kaarten. ‘Ik ben begonnen met de privé kaart. Ik heb toen gekozen voor American Express voor het punten sparen en de goede service. Op een gegeven moment heb ik diverse Business Cards toegevoegd voor de holding en werknemers van de werkmaatschappij om zakelijke kosten te kunnen scheiden, waardoor ik beter inzicht heb in de kosten.’

‘Wij reizen zelf heel veel. Ik gebruik de kaart voor het parkeren rond Schiphol, hotelovernachtingen, vluchten, tolwegen, tanken, restaurants, eigenlijk alle mogelijke uitgaven. Ik koop ook mijn kleding met de American Express privé kaart. Op de plekken waar ik kom is de acceptatie goed’, aldus Somsen. ‘Bovendien hebben de locaties die American Express kaarten accepteren voor mij een streepje voor.’

Goed werkgeverschap

‘Naast het sparen van punten is een belangrijk voordeel voor mij het gemak; door alle uitgaven op één overzicht te hebben wordt de administratieve afhandeling een stuk eenvoudiger. Door mijn medewerkers ook van een Business Card te voorzien hoeven ze geen kosten voor te schieten en het maakt het declaratieproces eenvoudiger. Ik wil mijn medewerkers zo goed mogelijk in hun werk faciliteren, dat is voor mij belangrijk.’ De uitgaven van de medewerkers met een extra kaart verschijnen ook automatisch op het rekeningoverzicht, dit zorgt voor nog meer inzicht en vereenvoudigde administratie.’

‘De service van American Express ervaar ik als heel goed. Als ik bel word ik altijd heel goed geholpen, het is gewoon af. De medewerkers zijn professioneel en betrokken, je merkt dat ze goed getraind zijn. Het is gelukkig nog nooit gebeurd, maar het is goed om te weten, zeker omdat wij zoveel reizen, dat in geval van verlies of diefstal van de kaart American Express heel snel een vervangende kaart regelt.’

Eén kaart voor al uw transacties –

de American Express Business Card